Wednesday, January 30, 2013

summer days: torquay surf beach



Summer days spent at the beach - swimming, surfing, relaxing in the warm sunshine... Bliss!
If it would be up to me, summer would last all year round. I am not looking forward to short days, rain, grey skies and the cold in my badly insulated apartment. Not yet at least!

Therefore we are embracing the summer and we try to be outdoors as much as possible! On the weekends as well as after work! Thats right, no lazy TV sessions for me at the moment!
And it feels so good!

Last weekend we hit the beach in Torquay to practice our surfing skills, stick our feet in the warm sand and eat some icecream in the sunshine!



What do you love most about summer?
Whats your summer bucket list?
Anything essential that makes a summer the perfect one for you?
Liebe Gruesse, *K

13 comments:

  1. For me, it would have to be the beach and I would also have to say not wearing a coat!! I was just telling a friend that I can wait for the days when we don't have to wear a coat!! Love New York, but the winter weather can wear one down :p

    A perfect summer? Not working!!

    Love your pics... Kind of reminds me of Northern Spain in Asturias... So beautiful there...

    ReplyDelete
  2. Lovely photos :)

    They really do capture what summer in Australia is all about.

    This morning I had to rise at 5:30am, and it was almost certainly dark. I think that is what I hate most about winter - those short depressing days!

    ReplyDelete
  3. Hallo Kristina,

    ich muss dir einfach wieder sagen, dass deine Bilder soooo schön sind. Hach, ich will sofort an's Meer! Was mir auch direkt gefallen hat ist deine Schriftart auf dem ersten Bild. Hach hach hach. (Ich muss mich mal wirklich im Internet nach ein paar hübschen neuen Schriftarten machen. :D)

    Liebe Grüße
    Christina

    PS: Achja, was ich noch fragen wollte: Mit was und wie bearbeitest du den deine Bilder? Also ich brauch keine Komplettanleitung (hätte zwar nichts dagegen... *kicher*) aber als Bildbearbeitungsanfänger finde ich es total interessant, was du zum Beispiel wichtig findest oder immer machst. :-)

    ReplyDelete
  4. LOVE the photos. Makes me homesick for Melbs!

    ReplyDelete
  5. Traumhaft deine Bilder!

    Also was mir am Winter sehr missfällt und dafür am Sommer gefällt, sind die langen Tage. Morgens aufwachen und aufstehen, wenn es bereits hell ist, wenn die Sonne scheint, und am Abend ins Bett, wenn es noch dämmert. Das vermisse ich sehr, die Helligkeit.
    Und ich mag im Sommer, dass es nicht so lange dauert, bis man fertig angezogen ist, will man schnell mal mit dem Hund raus. Einfach gehen und fertig. Es gibt natürlich noch tausend andere Dinge, weshalb ich die Sommerzeit der Winterzeit vorziehe, unter anderem, weil das meine Reisezeit ist. Und Reisen ist einfach das beste vom Jahr.

    Liebe Grüße
    Kristin

    ReplyDelete
  6. Your photos warm me up amidst the rain and wind we've had the last couple of days!

    I love the extra hours of sunlight in the summer, the BBQs and all of the extra time spent out in the fresh air!

    ReplyDelete
  7. What a stunning place! I think I need to make a trip there myself to soak up that gorgeous blue water :)

    ReplyDelete
  8. Oh my wieso kannte ich deinen Blog noch nicht? So großartig : ) // arbeitest du mit vsco Film 1 oder 2 und fotografierst du in RAW? Alles Liebe von Austria nach Australia : D

    ReplyDelete
  9. B E A U T I F U L ! ! ! ! <3 It reminds me of N.Z a little bit.

    ReplyDelete
  10. oh wow, die hast du aufs handy gespielt und dann retour? dafür sieht die qualität aber toll aus! ich komm mit vsco irgendwie nicht so zurecht, ich habe immer das gefühl, dass es total schmutzig und dunkel bei mir aussieht, verblichen aber zu intensiv. deine hingegen sind ein traum! hast du einen tipp, wie du rangehst oder wie deine ursprungsfotos sind? irgendwas mach ich falsch :(

    ich habe mir noch vscofilm1 gestern nacht gekauft zu dem 2er dazu (man bekommt rabatt, wenn man schon eine version hat), mag es lieber und es ist ähnlicher der handyapp. auf alle fälle wohl in raw fotografieren! macht echt krasse unterschiede!

    ReplyDelete
  11. I love all these beach posts you've been posting! If I lived close to beautiful beaches, I'd be going there all the time too! Summer is a few months away from now, but once it gets warm enough, I plan to go hiking and camping.

    ReplyDelete

Thanks so much for taking the time to stop by!
If you have any question, please drop me a note at kristinablogs@gmail.com.

Have a look at

Related Posts with Thumbnails